czwartek, 12 lipca 2012

Powrót z Włoch

W niedziele wróciłam z Włoch , były to wspaniałe wakacje , zwiedziłam piękne i urokliwe miejsca i spędziłam fajne chwile opalając się na włoskiej plaży. Mam nadzieję ,że wam też się uda spędzić tak miło jakiś wyjazd  jak mi :] Wyjazd spędziłam z moją przyjaciółką Iwoną , której dziękuję za ten wyjazd za wspólne słuchanie 1D w pokoju hotelowym , za jej wspaniały humor :D Za opowiadania i mówienie o Romeo hehe, którego miała już dość, ale i tak mnie słuchała.  Dziękuję Ci bardzo :*

Parę fotek :

















3 komentarze:

  1. Miło mi, czasem miałam dość Romea, tak jak ty Harre'go : D Ale jakoś to przeżyłyśmy : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal jestem we Wloszech. Cudownie jest, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że jest cudownie :D Zazdroszczę Ci ,że tam nadal jesteś :]

      Usuń