czwartek, 18 października 2012

Zapowiedź La boîte à questions (tłumaczenie)

Chłopcy podczas ostatniego pobytu w Francji udzieli wielu wywiadów dlatego co rusz pojawiają się nowe nagrania. Tym razem mam dla Was zapowiedź La boîte à questions, która moim zdaniem jest przezabawna! Co prawda filmik jest słabej jakości i trwa zaledwie 47 sekund, ale mimo to jest warty Waszej uwagi. Zapraszam do oglądania + pod tłumaczenie pytań i odpowiedzi chłopców.



Pytanie: Czy możecie zaprezentować jeden z okrzyków waszych fanów?

Zayn: Louis, kocham twój tyłek!

Harry: Louis, pokaż mi swój tyłek!

Pytanie: Uwielbiam bieliznę, wiec powiedzcie mi… jaką dzisiaj macie?

Louis: Mam na sobie bokserski Topman.

Liam: Mam czerwone Polo.

Pytanie: Czy wiecie kto jest prezydentem Francji?

Niall: Jac… (Jacques Chirac)

Louis: …kapitan Jack Sparrow! (z filmu „Piraci z Karaibów”)

Pytanie: Wiem, że jesteście dobrzy w gimnastyce! Czy możecie spróbować zrobić jakąś figurę akrobatyczną?

Liam: *Louis staje na rękach* Louis jest niewidoczny.

Zayn: *krzyczy*

Pytanie: Z którym z was moglibyście się umówić na randkę jeśli bylibyście dziewczynami?

Zayn: *całuje w policzek Nialla* Niall.

Pytanie: Możecie stać się prowokujący? Mam pewien pomysł… striptiz!

Chłopcy: *zaczynają się rozbierać*

Liam: Przestańcie!

Pytanie: Czy moglibyście dla zabawy zaśpiewać „Call me maybe”?

Chłopcy: *śpiewają*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz